Τετάρτη, 21 Απριλίου 2010

Ντιν Ντιν…το Κουδούνι… Έλα Άνοιξε(η)!!



Έξω μύρισε ο αέρας φράουλα, αντηλιακό, πρώτη άλμη και ούζο. Η φύση σαν πολύχρωμο ζαχαρωτό σε ξελογιάζει και σε καλέι να τη γευτείς!!

Εδώ και μερικούς μήνες χαζεύω διάφορα μπλογκς και μπορώ να πω ότι υπάρχουν εκεί έξω, σ’ αυτό που λέμε μπλογκόσφαιρα, πολλοί αλεξίσφαιροι τύποι, που παραμένουν αλώβητοι από την άκρατη μαβλακία της εποχής μας. Άλλοι βέβαια δεν στο συζητώ καρφώθηκε το βλήμα στον εγκέφαλο τον έκανε πουρέ και άντε τώρα να καταλάβεις πως από ένα βλήμα αποκτήσαμε δυο…αναθεματισμένη μίτωση!!!


Να τη πάλι η καινούρια να μας ζαλίσει την καψούρα με τα εδώ φοράω βιντάζ φόρεμα της προγιαγιάς από τον αγιασμό στο κρυφό σχολειό, παπούτσια αφοί Μπαχλιμπανάκη, δαχτυλίδια και βραχιόλια της Κυρά Βαγγελιώς, που μέχρι να φέρει το νερό γίναμε σταφίδες, κου λου που, κου λου που.

Σε βλέπω να τσεκάρεις ξανά και ξανά αν όντως είδες σωστά…τι μπαρούφες λέει η μανταμίτσα σε blog μόδας, και ω τζίζαςςςςς…γιατί μιλάει ελληνικά??

Μετά από σκεψ εντατίκ αποφάσισα ότι τα πρώτα τουλάχιστον post θα είναι στην ένδοξη ελληνική γιατί όπως και να το κάνεις στη μητρική γλώσσα μπορείς βάλεις ένα πιο προσωπικό τόνο στη γραφή σου δίνοντας την ευκαιρία σε εκείνον που σε διαβάζει να καταλάβει όχι μόνο αυτά που λες μέσα από τις λέξεις αλλά αυτά που λουφάζουν πίσω από τις τελείες…

Είναι εφικτό να έχεις μόνο μια πλευρά? Ίσως να είναι θέμα ταλέντου να επιλέγεις πια πλευρά σου θες να φωτίσεις…μα εγώ σα γνήσια διδυμάκλα κοινώς πως σχιζοειδή προσωπικότητα άντε να αποφασίσω ποια πλευρά μου πρέπει να φωτίσω, όταν κάνω 1 αιωνιότητα και μια μέρα να βάλω τέλος σε αιώνια διλήμματα που ταλανίζουν την ανθρωπότητα του τύπου : αντηλιακό καρύδα ή καρπούζι? Fredoccino φράουλα ή σοκολάτα? Τουλίπες ή Ηλίανθοι? Κίτρινο ή πράσινο βερνίκι? Φιόγκοι ή αστέρια?

Σε ένα μόνο έχω καταλήξει. Θάρρος η αλήθεια. Με τελεία και χωρίς ή διαζευκτικό. Είμαι όλα αυτά που θα σας μαρτυρούν οι λέξεις και εικόνες , συν άλλα τόσα, και άλλα που ακόμη κι εγώ η ίδια τα ψάχνω. Είμαι η dindin και είμαι εγώ… όσο μπορώ αληθινή, ειλικρινής μα πέρα για πέρα Εγώ. Dare to be Unique, λοιπόν και μέσα σ΄ αυτές τις 3 τελίτσες που μεσολαβούν στριμώξτε όλα αυτά που μένουν ανείπωτα, οι αλήθειές στο μέσα μας που μας κάνουν μοναδικές όταν αποφασίζουμε να είμαστε ο εαυτός μας.

Κανονικά θα έπρεπε να βάλω τα καλά μου, να φορέσω χαμόγελο καρφίτσα για να σας υποδεχτώ στο νέο μπλογκοσπιτό μου. Μα βαριέμαι τις Ζαμπουνιές και τα πρωτόκολλα, γεμίζω χάρτινη κούτα με χαμόγελα, αγκαλιές και αλήθεια αμπαλάρω με τεράστια ροζ κορδέλα στο χρώμα της φράουλας, και σας καλοδέχομαι…

Το κοδούνι γράφει πάνω : Κουδούνι.





Άπειρα δροσερά, θαλασσινά Dindinoφιλιά!!


Get yourselves comfy…here in my home-blog we have pretty much everything…



drinks and coctails..




sweet & candies..




music




fashion and beauties...




people and places from My Planet..




trips with or without ticket

and of course

free dive in the ocean of my thoughts

5 σχόλια:

  1. tharros i alitheia kalo mou koudounaki.. sou eyxomai na paei opws to theleis.. eisai ontws unique kai aythentiki..
    kali epityxia kai kali arxi..ti na pw? afou einai dedomena..
    se filw my 1/4 soulmate..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. www...sas euxaristw oles toso polli...kalws sas vrika...de sas prolava na sas tratarw kai ena gliko tou koutaliou..
    @leniw fili kai terastia agalia...eisai edw panta. to niwthw ki auto einai pou metraei.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ωραίο blog φαίνεται αυτό!
    θα το διαβάζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή