Τρίτη, 27 Ιουλίου 2010

Awards

Απο την εποχή που ο Ρεξ ήταν ο φίρμα τυρανόσαυρος, και όχι το θρυλικό νυχτερινό μαγαζί ή το σκυλί λαγωνικό, η γλυκιά Ria με κάλεσε να περάσω μια βόλτα απο το ‘‘σπιτικό’’ της να με τρατάρει γλυκάκι και 2 βραβεία.


Για το οποίο πρέπει να αναφέρω 7 πράγματα για μένα και να το κάνω πάσα σε 7 μπλογκοφίλους/ες,

Για το οποίο πρέπει να γράψω 5 πληροφορίες για τον εαυτό μου, και να το προσφέρω σε 5 βλογκερς


Και γω η χείριστη μπλογκατζού που έχει ποτέ καταγράψει η ιστοριία του blogger, σα να είμαι πρωταγωνίστρια σε ταινία του Αγγελόπουλου, χρειάστηκα μια αιωνιότητα να σύρω τον ηλεκτρονικό εαυτό μου στο πόντιουμ, να σταθώ μπροστά στους αμέτρητους followers μου, να ευχαριστήσω τη μαμά μου το μπαμπά μου, τον ατζέντη μου που πίστεψε απο τη πρώτη στιγμή σε μένα μα πάνω απο όλα το Θεό. που μ΄έκανε και γαμώ τα παιδιάφτοούσουκούκλαμουναμησεμπασκάνω και να χαρίσω στο κοινό μου που αδημονεί, ΜΟΝΟ 12 χοτ θινκς απο τα εκατομμύρια που συγκεντρώνει αυτή η πολυσχιδής, συγκλονιστικά ανυπέρβλητη προσωπικότητα μου. Επειδής γενικοτέρως δυσκολεύομαι να μιλάω για τον εαυτό μου (νιώθω σαν Ψωμιάδη στα κανάλια που αυτοθαυμάζεται μόνος του και μοναχός του) ζήτησα απο δικούς μου ανθρώπους να γράψουν 2-3 πράγματα που με χαρακτηρίζουν. Αυτοί προφανώς νόμιζαν οτι θα λάβουν χρηματική αποζημιώση, γιατί τόσο γλύψιμο ούτε μπομπονέλα να μουν. Το πήρα πάνω μου λοιπόν και αποφάσισα να αποκαλύψω 13 πράγματα που με κατατάσσουν εύκολα στην κατηγορία των φρίκουλων. Ελπίζω μετά απο αυτό να σε βρώ εδώ και στην επόμενη ανάρτηση μου...

1. Μισώ κάθε είδους εξάρτηση. Είτε αυτές αφορούν συνήθειες, ουσίες, αντικείμενα, μέρη, ανθρώπους ή καταστάσεις. Όταν νιώθω πως απο κάτι ξεκινώ να εξαρτάμαι το κόβω μαχαίρι ή φεύγω μακριά. Και αυτό γιατί λατρεύω το αίσθημα της ευλεθερίας, και δεν υπάρχει πιο ανελεύθερος άνθρωπος απο κείνον που είναι δέσμιος στις εξαρτήσεις του.

2. Κάποτε μισούσα τα γαλλικά. Ωσπου μια μέρα που πήγα στο μάθημα γαλλικών της αδερφής μου, άκουσα την δασκάλα να μιλά. Και έτσι κατάλαβα τι θα πεί Coup de foutre...κι αυτός ο έρωτας κρατά 20 χρόνια. Βέβαια μιλάω εύγλωττα κι άλλα ‘‘γαλλικά’’ που δεν αρέσουν καθόλου στο μπαμπά μου, σε αντίθεση με τα άλλα γαλλικά, που νιώθει πολύ περήφανος.

3. Δε συμπαθώ τις γάτες. Δεν είναι τυχαίο που αποτελούν βασικό αξεσουάρ της κακιάς μάγισσας, της γεροντοκόρης ή του Γκαργκαμέλ. Τη μόνη γάτα που συμπαθώ είναι του Schrödinger, γιατί έχει 50% πιθανότητες να μη βγει ποτέ απο το κουτί της.

4. Σιχαίνομαι να τζακίζουν τα βιβλία (ξέρεις, το να κάνεις το χέρι σου μια γροθιά και να τη προσγειώνεις στο σημείο αυτό που υπάρχει η κόλλα που συγκρατεί τις σελίδες του βιβλίου,και να το πηγαίνεις πάνω κάτω, κάνοντας τα φύλλα να σκούζουν απελπισμένα ‘‘χριτς χριτς’’). Και να ανοίγουν άλλοι τα περιοδικά μου και να τα διαβάζουν πριν απο μενα.

5. Ακόμα δεν έχω μάθει την ακριβή αντιστοιχία ευρώ σε δραχμές. Γεγονός που απ’ οτι βλέπω ήταν αρκετά οξυδερκές απο μέρους μου, αφού μας κόβω να γυρνάμε στην δραχμές, άρα τσάμπα κι ο κόπος.

6. Φοβίες: 1. Σκοτάδι 2. Ποντίκια. Δείγμα ανωμαλίας: μικρή ήθελα να παντρευτώ τον Mighty mouse.

7. Είμαι λεξιλάγνα. Και ενώ αγνοώ πλήρως το αίσθημα της ζήλειας, η μόνη κατηγορία ανθρώπων που ξυπνά το πράσινο τερατάκι μέσα μου είναι οι ευφυείς άνθρωποι. ΟΧΙ οι έξυπνοι, οι ευφυείς˙ δήλαδή οι έξυπνοι χωρις την αμετροέπεια.

8. Σπάνια αντιπαθώ ανθρώπους. Μα σαν μου πεις πως δεν σου αρέσουν το Παρίσι, τα σκυλιά και η σοκολάτα κάτι μέσα μου θα σπάσει για πάντα. (με το να μη σου αρέσει ένα απο τα τρία τη γλιτώνεις και ειδικά αν σου αρέσει ο Φραγκάκης, θα προσποιηθούμε οτι δεν το έμαθα ποτε!)

9. Μου τη δίνουν οι άνθρωποι που ταυτίζουν την έννοια του καλοντυμένου με το look της Μανιάτισσας χήρας και μάλιστα χωρίς το εξτραβαγκάντ τσεμπέρι και νάυλον κάλτσα, total black τουτέστιν. Ώρες ώρες και δη τους χειμώνες, νομίζω πως ζω σε μια χώρα που πενθεί ή θεωρεί πως το χρώμα είναι τοξικό.

10. Έχω τη «θέση μου» στον καναπέ, στο τραπέζι που τρώμε, στο κρεβάτι που θα πέσω να κοιμηθώ. Κι αν θες να σ΄ αγαπώ για πάντα ΔΕΝ κάθεσαι στη θέση μου. Τι??ναι..ναι ..ακριβώς...σαν εκείνον τον nerdy φυσικό στο Big Bang Theory. (απο τότες που ο Sheldon εμφανίστηκε στις ζωές μας, δεν νιώθω πια τόσο μόνη, και ξέρω πως κάπου εκεί έξω υπάρχει κάποιος που με καταλάβαίνει...ή έστω κάποιος που φαντάστηκε κάποιον που με καταλαβαίνει)

11. Έχω μια εντυπωσιακή συλλογή απο ανατριχίλες. Όοοοοοοοοοοχι τα παιδικά spooky βιβλιαράκια που διαβάζαμε μικροί. Πραγματικές, αληθινές, του τύπου ανατριχίαζω με το βρεγμένο Vettex, χωρίς κάλτσες στα σεντόνια, όταν ακουμπάνε τα βρεγμένα μαλλιά μου στην πλάτη μου, όταν πλένω τα χέρια μου με κρεμοσάπουνο, τον ήχο του μαρκαδόρου στο χαρτί...Θες να συνεχίζω?μπιλίβ με, δε θες.

12. Κουνάω συνέχεια τα πόδια μου, ακόμα κι όταν κοιμάμαι (τρίβω τις πατούσες μου). Πρόσφατα έμαθα οτι έχω το σύνδρομο των ανήσυχων ποδιών.


Είμαι παντελώς ανιστόρητη παρόλες τις φιλότιμες προσπάθειες της εξαιρετικής και ανυπέρβλητης στην ιστορία αδερφής μου. (καταλαβαίνεις οτι η άνωθεν πληροφορία δεν ήταν ακριβώς αυτό που λέμε στη διακριτική μου ευχέρεια να αναφερθεί)









The first award goes tooooooooo: Lou, Jo (άντε ήρθε η ώρα κυρία μου να κάνεις κανα post), the common suspect, ourania et gofretta strigloni, Elena, new kid in fashion,

and the second award goes toooooo: Maddie, Prigipaki, Mairylicious, sweetcase, aaaaaaaaaaaaaaand un gentilhomme!!


12 σχόλια:

  1. ooooo tha klapsw!! to prwto mou award!! dindinio mou eisai mia glyka, s'eyxaristw toooooso!!

    gelasa apeira me ti gata toy Schrodinger, eisai theaaa!! kai eimaste adelfes psyxes sto 12, peritto na sto pw!! kounima mera-nyxta, eniote kai mpros-pisw olokliri, pou katantaei kai kommati proklitiko, alla panta asyneidita! eimaste koritsia apo spiti gar!hihi!!

    keep it up girl, s'agapame ta mala!!
    kiss kiss*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Euxaristwwwwwwwww! Eisai toso glukia kai kali kai asteia (diladi auta pou grafeis einai asteia - you know what I mean:D))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Quel honneur!! Merci ma cherie!! Με το Number 1 και το 9 δέθηκα πραγματικά μαζί σου! χεχεχε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα απαντήσω κρητικά γιατί έτσι μιλώ όταν συγκινούμε (ή εκνευρίζομαι-δεν είναι της παρούσης). Όφου, τί συτζίνηση che τί τιμή! Ίντα'ναι τα ωραία απού μας ήγραψες!!! Ευχαριστώ σε πολύ che ελπιζω να τα πούμενε ταχειά-ταχειά! Ε, μωρέ μπαμ-μπαμ (μπαλωτιές χαράς)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Epishs Fragkakis & Sheldon ruuuuule!
    (Sheldonette here as well agaphth :p)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Dindin mou eisai MONADIKH!!!!!!!!!!!!! Ektos tou oti se euxaristw paaaara paaara polu gia to brabiaki mou gelasa toso polu otan diabasa to post!!!!!
    Peirazei pou egw xmmm dn polu sumpathw to parisi? e xmmm kane pws den to akouses an peirazei!!!!!!!!!!!!!!!

    Moumple mouple!!! H seira mou twra tharw!!!!

    Filakia polla polla!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Eisai apisteuth h h h hh h
    eyxaristwwww paraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa poluyyyyyyyyyyyyyy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Se euxaristw sweetie!!! Kai xarika poluuuu pou se gnwrisa!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. λοιπον επειδη πεφτουν πολλα βραβεια τωρα τελευταια πρεπει καπως να ανταποδωσω....επιφυλασσομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. kai ksexasa kai h mama mou exei to sundromo twn anhsuxwn podiwn !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ωωω,ευχαριστώ τόσο πολύ!!είναι μεγάλη μου τιμή!!
    μια διαφωνία μόνο για το total black!!αλλά εκεί θα τα χαλάσουμε;;;!!!

    ευχαριστώ και πάλι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή