Κυριακή, 14 Νοεμβρίου 2010

Ring my bel.LAKi

Αν έχεις βάλει τα μαύρα με την πέρλα και θρηνείς το ‘’χαμό’’ μου, πάρε ένα ζέβα και σφούγγιξε το δάκρυ σου, καθότι είμαι εδώ, (επι)ζω και βασιλεύω στην χώρα των Πελαγομένων, αλλά που θα μου πάει φάση είναι, θα περάσει. Πέρα από αυτά τα ευχάριστα μαντάτα σου χω κι άλλα, γιατί είμαι και κιμπάρισσα. Σήμερις που το ημερολόγιο σου δείχνει 15 του Νοέμβρη, ώρα 9 μεσημβρινή, θα σαι .LAKy ινάφ, (αρκεί να χεις προμηθευτεί προσκλήσεις απο τα καταστήματα .LAK) καθώς θα πάρεις τη φιλενάδα που πάντα αγαπούσε τη μόδα και την Κάρι, τη θεία Μερόπη που το χει άχτι να δει από κοντά σελέμπριτις που βλέπει ‘‘στης Λαμπίρης’’, το αγόρι που από τις θυσίες που κάνει για σένα έχει περάσει στην παρανιρβάνα, τον γκέι φίλο σου που είναι τόσο fashion forward πρώτα έμαθε τι εστί vintage και μετά ήρθε η Λόλα με το μήλο, τη fashion blogger φίλη σου που είναι το ίδιο παζαυλή με σενα και δεν έχει αφήσει ντεφιλέ για ντεφιλέ, το θείο Μπάμπη που έρχεται μαζί σου να χαζέψει ‘‘τις μοντέλες’’, ή απλά και μοναχά τον υπέροχο εαυτούλη σου και θα ρθεις στο show του μοναδικού Λάκη Γαβαλά για τη σειρά ρούχων .LAK. Όσοι με ξέρουν καλά, γνωρίζουν ότι είμαι huge fan και πως έχω ‘’χτίσει’’ τα 3 από τα 10 καταστήματα .LAK με τις αγορές μου. Και επειδή αγαπώ τα .LAK, σού χω και απόδειξη, τα παρακάτω outfits

High waisted shorts: .LAK

marinière .LAK

Cottoniere (dress): .LAK

Pants and top: .LAK

Skirt worn as a top: .LAK

top:.LAK

dress: .LAK


Shorts: .LAK

Όπως επίσης αυτό το φόρεμα που όλοι αγαπήσαμε, ή αυτό το κορμάκι που ''φυλάει τα νώτα'' μου.

Φώτα, Κάμερες και Φύγαμεεεε

Έπειτα, λοιπόν, απο πολλέεες αγορές, σου τα προτείνω ανεπιφύλακτα, είναι ξεχωριστά με τιμές (στα περισσότερα κομμάτια) λογικές και πολύ προσιτές. Αν πάλι δεν μπορείς να διαθέσεις τόσα όσα θες, περίμενε μέχρι τις εκτώσεις ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΚΙΟΛΑΣ ΜΕΡΑ όλα τα ρόυχα είναι ΜΙΣΗ ΤΙΜΗ. Στα συν τους ακόμα βάζω τα μοναδικά αξεσουάρ και παπούτσια, και τους πιο αξιολάτρευτους πωλητες και πωλήτριες έβερ. (Ψάξε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ τον Βύρωνα στο κατάστημα του Πειραιά, και με τον ερχομό της άνοιξης θα τον βρεις στο κατάστημα της Μυκόνου).
Στα αρνητικά του έχω μόνο να προσάψω οτι ορισμένα πανωφόρια ή φορέματα είναι εντελώς αφοδράριστα ενώ κατα την ταπεινή μου άποψη θα απαιτούταν κάτι τέτοιο.

'Ημέρα και Ώρα: Δευτέρα 15 Νοεμβρίου, 9:00- 23:30
Τοποθεσία : Πέτρου Ράλλη 38, Αθήνα









9 σχόλια:

  1. εγώ πάλι πιστεύω ότι δίνεις άλλο αέρα στα ρούχα του Λάκη...Σου πάνε άπειρα..Τα υποστηρίζεις ΑΠΟΛΥΤΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Niaou!!!!thea !sumfwnw me to mwro apo panw!
    telika 8a pas???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. sumfwnw apoluta mazi sou koutsouni! latreuw kai egw ta rouxa tou, ta 8ewrw polu "mprosta" gia thn ellhnikh agora! 8a ta poume loipon apopse?? :)

    (p.s. to karo kokkino-aspro forema einai f-a-n-t-a-s-t-i-k-o!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. eisai to pio lak koritsi pou kserw! krima pou den mporesame na pame sto show! tou xronou na organwthoume kalytera!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. οταν σε ανακαλυψει ο λακ.ης και σε κανει επίσημο face του brand... μη μας ξεχασεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. είναι τραγικά ειρωνικό που μόλις πόσταρα το επόμενο ποστ και τώρα είδα το σχόλιο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μα που να φανταστω οτι υπηρξε τετοιο παρασκήνιο παύλα αγώνας δρόμου παύλα pr fail?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αααα θα τρελαθώ!! Είμαι τρελή fan του LAK. κι ότι έψαχνα να βρω ένα κόκκινο φόρεμα LAK. στο ίντερνετ για να το ποστάρω το οποίο έχει κουμπάκια στο κέντρο και γιακά και έπεσα στο blog σου. Το οποίο είναι άψογο. Είχα πάει κι εγώ στην επίδειξη μόδας, το αρνητικό ήταν ότι δεν φαίνονταν και πολλά πράγματα αν ήσουν πίσω-πίσω. Σου κλέβω μερικές ιδέες για ντύσιμο, thanks:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή